Yeni Profil Mesajları

  1. particephe
    particephe Agusto
    Gece 02 crsi gözüküyor event listesinde, açmadı hala?
  2. mæleeeee
    mæleeeee
    HEPİNİZE MÆLEEEEE
  3. zamazingooo
    zamazingooo ByNeon
    aynı olaya benzer benımde basıma geldı charım da bankada 10 gb ve 1 k kc vardı pusta 3 k kc vardı ve chaar ful ıtemlıydı 4 gundur ugraasyrm tıcket atyrm cvp vermyrsnz charda bulunan 10 gb gıtmıs pusta 3 k kc gıtmıs ama gerı kalan butun ıtemlerım duruyor sebebı ne bunda bı sacmalık var haclensem adm ful ıtemımı alır bı mantıksızlık var bu konu hakknda mj atmanızı beklyorum nic ZamaZİNGOOOO
  4. zamazingooo
    zamazingooo ByNeon
    sa hocam ben 4 gundur oyuna gıremyorum tıcket etyrz cvp yok charımda 10 gb nakıt ve pusta 3 k kc vardı yanlız aksam gırdıgımde uzerımdekı ıtemler ve bankada bulunan kc ler duruyordu sadece bankada duran 10 gb ve pustakı 3 k kc gıtmıs haclenme durumu olması ımkansız herseyı gec ole bırsey olsa butun ıtemlerım gıderdı bunda farklı bır durum var bu konu hakkında ılgınızı ve cvp vermenızı beklıyorum nic ZamaZiNGOOOO
  5. ThoothAmon
    ThoothAmon ByNeon
    s.a boragunes12 id charım 2 gun once şifre ve mail degiştirildi charın ustunde fll itemdi tıcket attım bana dönuş yapıldı yazdıkları şey şifrenizi kime verdınız ama anlatamıyorum sıfreyı kımseye vermedım mailımden osko ya msj atılmıs bazı ıd lı acountların gerı acılmısını ıstıyolar kımse ılgılen mıyor 2 gundur beklıyorum sureklı gerı donuste charınız sıfresını kıme verdınız dıye tıcket cvp verıyolar
  6. particephe
    particephe ByNeon
    oyuna giriş yapamıyorum :(
  7. bigturk41
    bigturk41 ByNeon
    oyunu yeni yükledim. id şifre giriyorum fakat öylece kalıyor ekran ne yapmalıyım ?
  8. LelouchLamperouge
    LelouchLamperouge ByNeon
    Merhaba, yaklaşık yarım saat önce karaktere 20 OB aldık fakat şifreyi girmesi gereken hesap karıştı yanlış bir hesaba yükleme yapıldı. Bu konuda destek sağlayabilir misiniz?
  9. disiplin
    disiplin
    Gözle Görülen Değil Göremediklerinden Kork
  10. cyprusman
    cyprusman ByNeon
    küfür eden bir afacan var ss aldımda nasıl yayınlarım formda?
  11. DB-TV
    DB-TV
    Motion graphics
  12. xaghra
  13. izmariT
    izmariT ByNeon
    Pusdan bir şey çekemiyorum paylaştığınız gibi explorer sıfırladım ama yine bir etkisi olmadı yardım edebilir misiniz ?
  14. FrenchKiss
    FrenchKiss ByNeon
    1. car Giriş ad mertkan311 2. car giriş ad mertkan31
    biri pazarda bırı genıe gunduzlerı kasıyodum neden ban yedım egerki gb satışı falan dersenız teamwiwer werıyım pc baglanın bakın zaten 2 car ayni ip ayni bilgisayardan giriş yapılıyo giriş nick lerı bıle aynı yardımcı olursanız cok sevinirim
  15. FrenchKiss
    FrenchKiss GmTR
    1. car Giriş ad mertkan311 2. car giriş ad mertkan31
    biri pazarda bırı genıe gunduzlerı kasıyodum neden ban yedım egerki gb satışı falan dersenız teamwiwer werıyım pc baglanın bakın zaten 2 car ayni ip ayni bilgisayardan giriş yapılıyo giriş nick lerı bıle aynı yardımcı olursanız cok sevinirim
  16. Darkhealler
    Darkhealler
    |●Rash●|
  17. BACAKSIZ
    BACAKSIZ ByNeon
    serverler gelmiyor id şifre den sonra
    1. bigturk41 bunu beğendi.
  18. BACAKSIZ
    BACAKSIZ ByNeon
    hocam oyuna giriş yapılamıyor sebep?
  19. Offensive
    Offensive MercedesAloise
    Merhaba , Halâ solo mu takılıyorsunuz ?
    1. MercedesAloise
      30 Ekim 2017
  20. gunescengiz
    gunescengiz
    bunlar işi bulunca biyerlerine birşey olmus durduk yere milleti banlıyorlar oynamayın bu düdüklerin oyununu.
    1. koaykut
      koaykut
      USKODA ARES AÇILDIĞINDAN BERİ KO OYNARIM BÖYLE AMATÖR BİR SERVER GÖRMEDİM
      31 Ekim 2017